Monday, July 6, 2009

Trivia

Sape plg sombong time2 intern ni??.

yg obvious la.. maybe wan slalu ke damansara? esan bt ape kt puchong sane?? mabye cuak nk bdepan dgn deli? dak2 altera yg ade gaji baru nk dtg? za8 yg dtg semata2 aweknya disini? Jo yg sibuk ntah bt ape maybe ngan Mz AP nya?? dak2 setiawangsa (Kekek sentiasa bersedondong ngan tiger?) yg hanya lepak sesama mereka dan astro mereka? kamil yg hanya sibuk dgn 'kerja2 'nya? dak2 RK yg mata duitan dgn duit projek arah Jitu mereka?? Din yg sibuk berfoya2 dgn semua GBs nya?? Zul yg sibuk dgn mslh chentanya?? atau budak2 klcc(makwan,sampet-- ni g mane ujung2 mngu nih?,apit sume batch2 kat klcc) yg begitu taksub dgn suasana di sana??
Khai yg ego utk gunakan public transportation utk keluar rumah(atau ade kisah lain?? jeng3...)
Poe n Bijen yg sgt baik di syarikat mereka..


tell me

74 comments:

  1. liao maple vs liao lelobo...

    ReplyDelete
  2. yah... ini baru hot xoxo... nice.. kasi flame semua.. sama rata... pangkah2... jgn camni do... ak ok kot... babi xoxo

    ReplyDelete
  3. wtf. dak2 altera innosent kot

    ReplyDelete
  4. hoi tipu!
    tp ak perasan din plg sombong bersama rakan2 kampungnya.
    ak diendahkan..pdhl ak gi kl nk lepak brsma dia!

    ReplyDelete
  5. wtf... Mr Za8 n mr Dd??? what have u guys done??

    ReplyDelete
  6. wan xblh komen weyh.. dia suh aku ckp benda nie...
    dia ckp g mmpos ar dia nk lepak mana pon.. dia x pnh kcau idop korg pon.. dia ckp dia anak org kaya.. 2 yg lepak damansara.. tiap2 mlm minum kat laundry.. lg 1, dia kata dia mmg sombong pon skang nie.. diackp dia bosan epak ngan kita.. x matang lg.. semua budak hngusan ja.. malu nk lepak ngan kita.. aku da xlrat nk bekap geng2 kita td.. dia kata kita blh g mampos laa... jgn kaco idop dia..

    ReplyDelete
  7. haha... ape laundry tuh???
    mcm best jer..

    ReplyDelete
  8. xoxo~
    ade post gtaw ak dl.
    nk 1st gk.
    asek zul+din+melongray je.
    xaci a!

    ReplyDelete
  9. Even aku sombong pon..
    aku tetap berdoa untuk rakan2 aku..

    ReplyDelete
  10. apa nie zahid.. aku leak ngan ang gak kot.. ijat yg blagak.. straight blah cm2 je.. lgpon ang ckp nk g lepak ngan member ang.. aku mls la kacau.. xpe2.. rabu nie ice age.. yeay!! bln 12 arctic plak.. hahahaha..

    ReplyDelete
  11. [QUOTE]----wanq00: bt pengetahuan sme..
    nie sme dusta smate2.
    xpnh2 ak g lepak sane.
    dtg umh dak2 setiawangse ade r.
    tp dorg yg slalu xde.
    slalu ak dtg jerit2 xde org.
    sme bt hal sndrik.
    nk hrm tul..
    tlg post nie----[QUOTE]..

    origin from mr WanQ

    ReplyDelete
  12. DIN PLG SOMBONG. aku setuju ckp z8.

    ReplyDelete
  13. semua nk bubuh aku.. x kesian kat aku ka?? aku bwk mkn nasik daging kot.. huhu.. ang ngan dihaq siap tmbh lg.. xkan la sbb kes jamming 2 ang mrh aku fith?? soree laa.. klaw aku sombong 2. aku minx maaf la.. at least aku x ngaku mcm wan 2... dia siap maki hamun kita lg..

    ReplyDelete
  14. ntah.
    sian din.
    jgn la marah2 dia.

    (ak backup sbb nk gna kete hg din)

    ReplyDelete
  15. {QUOTE START}
    kimak nk hrm jadah babi nye din.
    bt cte psl org xingt.
    arinie ang bleh r knekn ak.
    ang tggu esk.
    makwan ade siap ang.
    seyes ak bnci sial din.
    ptg nie jgk ak smpai.
    ang tggu.
    {QUOTE END}

    -iklas dari safwan arif abd manan

    ReplyDelete
  16. next week ampa mai lg, aku lepak ngan ampa 24/7.. okay?? ajat.. next week jgn pnjm keta aku.. aku nk lepak ngan fith n dihaq..

    ReplyDelete
  17. din baek weh, dia bawak aku p makan nasik daging. sedap woo

    ReplyDelete
  18. xley la cm2.
    ak isik minyak kete hg.
    depa x.
    ape ni din.
    deal kta cmne.
    ape ni.

    ReplyDelete
  19. haha... jgn seyes2 wan.. hahahahahahaha

    chill2

    ReplyDelete
  20. utk ajat -> dah ang tlg wan nk kenakan aku..
    ang tlg comment utk dia plak.. xdpt la keta ajat.. soree la.. hmmm.. btl 2 dihaq.. aku baek kan?? kita main kad sama2.. ang asyik klh ja.. ksian ang . hahahah... nyway, tq dihaq support aku..

    ReplyDelete
  21. la.
    ape ni.
    xaci a.
    cmni ak nk pnjm satria ijau lak la.
    zzz.
    nk pnjm WES..
    ley la.
    ley la.

    ReplyDelete
  22. oo..tgk.lepak ngn fit dhaq je.
    ak x dbwk mkn nasi dgg.

    xpala.ak bleh je hidup sorg.
    changkat!

    ReplyDelete
  23. aku dgr Dr.Hilmi turun JB rini z8..
    sal mslh intern..
    hg ke tu?

    ReplyDelete
  24. ye la tu.. pdhl za8 suke kot.. sbb dia leh g jmpe awek dia... ehem2

    ReplyDelete
  25. xdehal la din.
    BDP PI MANA AJAT? :P

    ReplyDelete
  26. jgn cmnie zahid.. sapa suh balik awal?? aku bwk diorg smlm kot mkn nsk daging 2.. lg 1, ang nk lepak changkat la castle la.. tmpat org2 kaya.. aku nie org ssh zahid.. tgk wyg pon free ja.. 2 pon aku ajak ang men left 4 dead.. ang yg sombong xmaw ikot.. ckp nk lepak ngan member ang..

    ReplyDelete
  27. zaed ang blah smalam x habaq kat aku. wtf?

    ReplyDelete
  28. dak2 altera kaya tak igt ah... tak kisah la ada duit baru nk mai sini pn.. hahaha

    ReplyDelete
  29. xoxo ko gle pe xoxo???

    ko lupe khai kot... ni kalo khai tgk mati la ang.. mrajuk lg dia

    ReplyDelete
  30. tp plg kaya za8.
    kena buang keja pon still ley tron kl.
    lepak castle changkat jering suma.
    kaya2!!

    ReplyDelete
  31. bkn ap din.ang tau kn ak x terrer cam ang men game.
    ak lepak tmpt2 cmtu sbb ak tau ang x mmpu n ak nk blanje.tp ak rahsiakan.

    esan..dr helmi rindu ak.dia snggah ak bwk jln2 danga bay.

    xpala.dehaq,hjg mnggu ni kan ang wajib turun rmh ak!

    ReplyDelete
  32. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  33. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  34. *ak lepak tmpt2 cmtu sbb ak tau ang x mmpu n ak nk blanje.tp ak rahsiakan.*

    x mampu pale jubo ang din!

    ReplyDelete
  35. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  36. aku tak jadi serdang do, aku shah alam n setiawangsa shj

    ReplyDelete
  37. din..nk ikot ice age..ang lanje..asek aku je..

    ReplyDelete
  38. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  39. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  40. ZZZ...

    jom smoke!
    kekek training dow!

    ReplyDelete
  41. apa aku kene blanja ang apit?? ang x blanja2 aku lg.. shit tol.. bila nk shisha nya??

    ReplyDelete
  42. jo..mne ko xdtg? aku tgu kot..last2 aku tido ngn tiger..

    haha..

    ReplyDelete
  43. aku keliru.... maafkan aku dD.zzz

    ReplyDelete
  44. hahahhah....
    siot apit...

    ari sab2 mlm aku tdo... xsdar!

    burn saturday nite aku..
    igt nk ajak ang clubbing... G&L!

    ReplyDelete
  45. aku da ajak kot..korg sume blagak..nk tbun la ape la..

    mnggu ni aku blk ipoh..rabu ni kala ice age ajak aku..

    ReplyDelete
  46. zzz...
    aku xde rokok dow
    jom 330 pm k?

    ReplyDelete
  47. apit nk follow balik umah ang!!!
    aku nk g utp sat!
    ang nek kete ke bas??

    seyes... bkn men2 ni!

    ReplyDelete
  48. aku nek bas je..cne nk g utp dowh..aku pg manjung dlu..zzz

    seyes..bkn men2 jgk ni!

    ReplyDelete
  49. la
    apit nek kete la jom!

    jom la!

    ReplyDelete
  50. apit!!!
    apiT!!!
    apit!!!
    apit!!!
    apit!!!
    apit!!!
    apit!!!
    apit!!!
    apit!!!
    apit!!!
    apit!!!

    ReplyDelete

Sharing Is Caring. Caring Is Loving. U Know I <3 U. XOXO

Blog Widget by LinkWithin